Wednesday, December 21, 2011

Delicious!!! (^_^)

Salam semua..

Kali nie is entry jalan2 cari makan dulu yek..gue skip jap entry New Zealand..kira break jap..hihihi. tggu mood dtg baru leh story New Zealand ngan semangat nyer..tul tak?? (^_^)

Ok back to citer makan2 nie..rabu last 2 weeks rasanya kitorang aku, sha & ejat try mkn kat sini. Lepas dah layan citer Ombak Rindu kat OU..kuar2 lapar, sha ajak try this restaurant coz katanyer sedap & byk dessert menu yg menarik.

Restaurant nie ada few branch gak if korang nk try.. yg kami g nie kat One Utama, ada juga kt bangsar Village, Midvalley, Sunway Pyramid & few more. Concept restaurant nie is Cosy Cafe..sesuai utk lepak santai..errr, tapi bukan selalu yek..sekali skala bole lar layan coz pada aku agak mahal gak price dish kat sini..try skali, kalu sedap leh dtg lagi..ok, jom kita try..

Menu mmg variety..mcm2 ada dari yg western smp ke menu melayu..jgn x caya nasi kerabu pun ada kat menu dia..hahahah.

So, mlm aritu kami layan mkn western menu..nie aku paste kan picture apa yg kami order aritu..enjoy the meals..(^_^)






ejat bz ngan bisnis lagi time2 nie..dia lom order lagi..tapi pastu dia order..hahaha, tue yg kat stand menu tue..layannn..(^_^)

ok kita order minum dulu..


sha, cam biasa lar hot capuccino..served with biscoti sekeping..hihihi


pastu, aku order nie..Death by Iced Chocolate..tue dia nama..takut x dgr..tapi sedappp..kat bawah tue was melt chocolate, then milk & vanila ice cream..terbaik..harga RM10.90..

Kalu ejat order, biasa lar dia ngan ice blended nyer jer..kali nie dia order hummm..tembikai smoothie kot nama nyer..ngan air kosong..air suam tue aku yg order..nk bagi balance pas dh minum chocolate..

Ok, order makan lak..belek nyer belek menu..dh xtau nk order apa, ejat suwoh try promo dia..Tierred Mixed Grill..normal price RM99.90 ( portion leh serve utk 2-3 person) but masa tue promo jadi RM69.90..walau tue harga promo tetap mahal gak lar pada aku..tp ok lar,kita try skali tgk & rasa..sesuai x ngan harga nyer..


nie ler tierred mixed grill..kira 3 dish lar nie

appetizzer..baked potato with mayonis & salad

then main course..grill lamb served with sauce..sedap gak lamb grill dia lembut..


and last skali was chicken sosej & grill meat..tp single picture xde lak yg itu..dh terdelete..hahaha..dh smp menu..kami mkn tapi x puas..hahaha..dh tekak melayu nk mkn western mana nk kenyang kan...pastu aku & sha order spagetti lak..kami order Traditional Tomato spagetti with meatball..


tada..!!!! yg nie aku rasa menu yg paling sedap..terbaekkk!!!. served lak with chesee..nyum2..sama rasa cam yg kami mkn kat florance dulu..haiii pasni kalu tringin nk mkn spagetti ala sza sza cam kat florance dulu..mmg ke sini jer lar aku pegi..(^_^)

Puas hati dapat mkn spagetti nie..kenyang, Alhamdulillah. Masih terkenang2 lagi sedap nyer spagetti nie kala aku taip entry nie..hahaha..sj nak bagi kwn terlioq baca..tapi mmg sedap & recommended pada sapa2 yg suka jln2 cari mkn..(^_^)

kalu nk dtg try yg kat OU nie, nie address nyer..

Lot G316, Ground Floor, One Utama Shopping Centre (New Wing),
1, Lebuh Bandar Utama, Bandar Utama, 47800 Petaling Jaya.
T: 603 7724 1086 F: 603 7726 3441
B: MON-THU: 11.00am - 10.00pm, FRI: 11.00am - 10.30pm
SAT, SUN & PH: 10.00am - 10.30pm

No comments:

Post a Comment