Friday, January 20, 2012

Sharing Is Caring with HERBALIFE

Assalamualaikum..



HERBALIFE Start Now Pack ( consist of 2 F1+ 1 F3+ 1 TeaMix+ Shaker Cup)

Sharing is caring..mmg sesuai sgt tajuk nie ngan apa yg aku nk share arini. HERBALIFE, sapa yg x kenal dgn HERBALIFE nie. Dah well known seantaro dunia HERBALIFE sebagai syarikat nutrisi & pengurusan berat badan yg telah memperbaiki kehidupan di lebih 80 buah negara. Wahhh hebat tak?? Hebat kan, itulah fakta nya! Believed it!! (^_^)

Tapi apa yg lebih mengujakan & aku nk share ialah result setelah aku & mak aku consume product nie in just 3minggu. Untuk pengetahuan korang, mak aku dulu berat dia was 74kg dengan ketinggian 145cm mmg lar sgt2 tak ideal. dah cam rendang x berbuah..tp Alhamdulillah kami ditemukan dgn product ini & masih tidak terlambat utk mencuba. Mak aku challenged herself to lose weight..sbb sebelum nie dh macam2 cara dia try tapi tak juga turun2 berat badan dia. So, now berkat dia fokus dgn cara pemakanan sehat yg "coach" kami saran kan, mak aku berjaya turun berat badan sebanyak 5kg dlm hanya 3minggu!!! & kurang 8cm utk ukuran pinggang!! dlm 3minggu!!! wahhh mmg betul2 buat aku impress..(^_^)

Dan aku yg mmg dh ideal berat nie( now ideal tapi kalu x dijaga mau juga masuk statistik org dewasa malaysia yg terlebih berat badan..owhhhh x mahu..huhu..) so, aku pun consume utk maintain berat & juga utk kesihatan kulit. Al maklum lar kulit aku nie mmg extra kering..dh macam2 jenis lotion try..x brp nk berjaya juga & alhamdulillah lepas menukar hanya sarapan pagi aku dgn shake herbalife nie, mmg terasa sgt2 different nyer..now kulit aku rasa lembut & x kering cam dulu..i like (^_^)

Dengan aturan pemakanan yg sehat semudah 1,2,3..walau apa pun matlamat kesihatan korang samada nak TURUN berat badan, nak TAMBAH berat badan atau hanya nak MAINTAIN berat badan & kesihatan..anda boleh mencapai matlamat. Yg paling best sekali is shake HERBALIFE nie SEDAPPP to the max! seriously sedap! i loike..& sesuai juga utk bayi & kanak2..tue dia, mmg confirm2 lar shake HERBALIFE nie selamat. Nak lagi fakta, ianya telah diperakui selamat & berkesan oleh pakar2 nutrisi antarabangsa..doktor pun byk dah makan HERBALIFE nie..(^_^)

Jadi apa yg kami makan..inilah dia, jawapannya:



Formula 1 Nutritious Mixed Soy Powder Drink
> Hidangan nie kaya dgn 19vitamin, mineral & nutrien penting utk badan kita
> Kaya protien & serat utk membantu menyokong pengurusan berat badan
> Ada lima flavor Tropical fruit, Vanila, Chocolate, Capuccino & Strawbery.
> nie lar shake aku utk breakfast skrg. skali minum mmg kenyang smp time lunch. yg lagi best sbb kita bole mixed ngan mcm2 buah or sayur utk wat shake nie lebih sedap..aku selalu blend F1 tropical fruit with carrot & daun saderi & letak sunquick skit..mmg wow sedappp sgt2. (^_^)


Formula 3 Blended Soy & Whey protein Powder
> Boleh membantu meningkatkan activiti antioksidan vitamin anda
> Menyokong pengeluaran tenaga & sistem imun
> Yg nie aku akan campur together with the F1 shake. Selain tue F3 nie membantu utk reshape kan body kita agar nmpk lebih slim & mantopss..hihihi


Tea Mix
> yg nie aku paling suka..(^_^)
> Mengandungi lebih 20nutrisi perlu & antioksia termasuk asid folik, kalsium & zat besi
> Meningkat kan kesihatan tulang, kulit & rambut
> yg paling penting ianya menambah tenaga & membuat badan aku lebih ringan. Itu mmg results yg paling ketara aku rasa. Now aku dh leh jogging 3km straight..hihihi demi kinabalu aku jadi health concious..bagus2 (^_^)

Apa yg paling penting sekali dgn pengambilan HERBALIFE in keperluan air dalam badan yg paling utama. Air mmg sgt2 penting dalam diet seharian kita. sekurang2 nya amalkan meminum 2liter air sehari..kalau lebih adalah lebih baik. Untuk fakta setiap 25kg berat badan kita memerlukan 1 liter air..so, brp berat badan korang..?? kira lar sendiri berapa liter air seharusnya tubuh badan kita perlukan.

Tahukah anda, 1.6 billion org dewasa terlebih berat badan & 400 juta obes di serata dunia. Kat malaysia nie aja, 50% dari 13juta warga dewasanya terlebih berat badan..korang nk masuk dalam statistic tue juga ke..owhhh tidak, jadi tunggu apalagi, jom bertukar kepada makanan sehat yg sedap & mudah disediakan..SHAKE HERBALIFE!

Untuk yg serious mahu merubah utk kesihatan yg lebih baik, bole hubungi sya at 0126796694 utk keterangan yg lebih jelas & cara pemakanan yg betul. Insyallah sy sedia membantu anda utk mendapat results seperti ibu sy & ramai lagi testimoni2 yg lebih hebat dgn pemakanan bernutrisi HERBALIFE.

XOXO (^_^)

No comments:

Post a Comment